Ezgolii 30 haftalığım ama uştrasyonda 31 görünüyor Bebeğin bir hafta önde çıkması bebeğin haftasına göre büyük iri çıkması neydendir kızlar bu durumu yaşayan varmı
Aylaa123 Ezgolii 2 haftaya kadar geri yada ileri olması çok normal bebeğinizin gelişimi iyi demekki yediğiniz bebeğe yarıyor
Bhraydn2708 Ezgolii benim oğlumun baya önceydi kafası gelişimi genel olarak önceydi kafası büyük doğdu genetik olabilir ama sonra toparladı büyüdükçe çok güzel şuan kafası
Zseda Ezgolii Seker var mi sizde şekerden dolayı da olabiliyor. Benimde 1 hafta öndeydi. Yediklerim fazla yaramış 😂 ama biraz daha one geçerse normal dogum düşünüyorsanız zorlayabilirmis doktor öyle söylemişti bana
FyA Ezgolii benimde hep 1 hafta önden gitti hala öyle 35 teyiz bi sıkıntı teşkil etmiyor , 2 haftya kadar sıkıntı olmuyor çok fazla
FyA Ezgolii kilo almasından dolayı o şekilde bna detaylıda profesör yediklerine dikkat et dedi normal doktorumda pirinç ekmek tatlı meyve az ye sık ye dedi kilodan dolayı ilerleme olayı