Kızlar İzmir’de yaşıyorum ordan memlekete geldim bayrama gelirken doktora gittim sorun yok herşey yolunda kendi arabanizla yolculuk yapabilirsin dinlene dinlene gidersiniz dedi .geldikten sonra ayaklarım çok şişti 10 gündür memleketteyim kendimde farklılıklar hissettim ağırlastım bebek hep baskı yapiyor aşağı çok toparlaniyor bı yere bırakıyor kendini İzmir’e döneceğiz doktora bi görünüp gidelim dedik bugün herhangi bi doktora gittik burda o kadar kabaydiki hocam yolculuk yapacağım bı gelip görünüp bebek nasıl diye kontrole geldim dedim. İçeri ultrasyona girdik hemen terslemeye başladı böyle yolculuk mu yapılır benim onayim yok bebek ters dönmüş hatta sezaryana bile alırım falan bana söz hakkı bile bırakmadı kendi kızdı kızdı gitti yanında hemşire vardı ona sordum bebek ters derken doğum kanalınamı girmiş dedim hayır dedi sadece ters nst falan girdim sancım çıkmadı yanına gittim doğru düzgün birşey demedi