Kızlar 19 Mayıs sat. Bundan on gün önce belli belirsiz silik çizgiyle hakile olduğumu öğrendim. Adetimden iki gün sonra kan verdim 21 Haziran 342 çıktı . 23 Haziran da verdim 580 çıktı. Sabah doktora doktor dedi güzel yükselmiş. Bundan beş ay önce bir düşük yaptım düzensiz beta artışı sonucu dış gebelikten suphelenildi ama öyle bir teşhis de konulmadı mudahele olmadan kendi kanamam başladı. Bugünde sağ kasığımda ağrılar var. Biraz oluyor biraz geçiyor çok şiddetli değil . Kafamı kurcaladi . Beta yükselmesi güzel mi sizce ve bu kaşık agriisi tek taraflı biraz korkutmuyor değil açıkçası. Salı günü gel dedi doktor bir daha kan vermene gerek yok dedi birde . Aynı duurm başına gelen varmı acaba