Mavimavi Merhaba kızlar şeker yüklemesi yaptirmayan tetenoz ası vurdurmayan folik asit kullanmayan hamileler varmı ? Zararlı olduğunu duydum sizce dogru ? Peki bunları yaptirmasak sorun olurmu ?
Cnrmom Mavimavi folik asit kullandım zararı olmadı 3 gün öncede tatanoz aşımın 1.sini vuruldum. Ama şeker yüklemesinin bende zararları olduğunu duydum sadece seker yükselemesi yaptırmadım doktorumda önermedi zaten ☺️
dide86 Mavimavi folik asit kulandım şeker yüklemesi yaptırdım ama tetenoz aşısı yaptırmadım çünkü önceden aşılıydım
Sinemiss Mavimavi aşı senin için gerekli folik asit bebeğin gelişimi için çok önemli. Şeker yüklemesini benim doktorum da yapmadı açlık tokluk birde pasta ye evde ölçüm yap sonuçlarını getir dedi bende o şekilde yaptım.
SevgibiR Mavimavi ben sadece şeker yüklemesi yaptirmadim ama Dr sonra kızdı bana açlık tokluk şekerine baktır dedi onu baktirdim sonucu yarin alcam inş bişi çıkmaz😂 tetonoz ve folik asit aldim
denizoktay Canım folik asiti 12. Haftaya kadar veriyorlar bebeğin beyin gelişimi için faydalı günde en az 400 mg folik asit alabilecek sen yiyeceklerden kullanma tabi ama o biraz zor o yüzden kullan bence.şeker yüklemesi ben doktoruna sordum özel de değil devlet hasta. Ben önermiyorum dedi. Tetonozu da sağlık ocağında bilgilendirirler.20. Haftada yapılması lazım.
Mavimavi denizoktay benim doktorum vinalac diye bir vitamin verdi icinde folik asit var ayrica almam gerekiyormu ?
YummyMummy Folik asit kullandim, asiyi ilk hamileligimde oldugum icin heralde bu sefer olmadi oyle bi sey. Seker yuklemesi de yapilmadi. Ilk gebeligimde yapilmisti
denizoktay SevgibiR ben de vereceği cevaptan korkmuştum çekinerek sordum ama gayet memnun söyledi valla sağolsun😉
Mavimavi 8 haftalik hamileyim hiç bisey bildiğim yok ve doktoruma da sormayı unutuyorum heycandan aklım çok karısık 😂
denizoktay Mavimavi canım ben de unutuyorum hep, bu defasında telefonuma önceden aklıma geldikçe madde madde yazdım doktora da soracaklarımı not almıştım dedim bakalım dedi ekrandan bakıp madde madde cevapladı çok hoşuma gitti, sen de öyle yap
Mrveglsn Mavimavi folikasit kullanmadm multivitamin omega kullandım. Tetanoz olmadım gerek görmedm. Sonuçta acil ameliyata alınanları bile hadi sana önce tetanoz yapcaz demiyolar ön koruma amaçlı dileyen yaptırabilir. Şeker yüklemesi de yaptırmadam ölçüö cihazıyla kendim ölçtüm yüksek çıkınca bi diyetisyene gittim ve diyet uyguluyorm.
Tugceo92 Mavimavi folik asit bir sure kullandim. Tetenoz asisi ve seker yuklemesini doktorum gerekli gormedigi icin yaptirmadim
AyeglEserCesur Filik asit kullandim ondan sonra demir ilacina basladik. Tetanoz asisi oldum saglik ocaginda bulasici hastaliklara karsi onlem amacli dediler hatta dun oldum 2. Dozumu. Seker yuklemesi de yaptirdim. Zararli olasalar saglik alaninda bu kadar gundem de olmazlar . Doktorunuz neyi uygun gorurse yaptirin bence
enan Folik asit kullanmamak tetanoz olmamak falan senin seçimin olmamalı çünkü bebegin sınır sistemi beyin gelişimi ve bağışıklık.sistemi için şart kaldi ki sağlık ocağına kayıt açtırma zorunluluğun var .. şeker testi ben de yaptırmak istememiştim açlık tokluk istemiştim önce fakat açlık tokluga tum riskler belirlenemiyor doktorum da yaptırman gerekli diye diretince yaptırdım çok şükür sorun çıkmadı