Merhaba kızlar
Sat tarihine göre 8+0 haftalık gebeyken kontrole gittim karından bakıldığında kalp atışı duyulmadı, vajinal baktı doktorum. Maalesef bebeğin kalbi atmıyor ve gelişimi 6 haftalık dedi. Sağlıksız gebelik almamız gerekiyor dedi ama ben bir hafta daha beklemek istiyorum dedim. Geçen sene de aynı şekilde bir kayıp yaşadım, o gebeliğimde kalp atışını duymuştuk ama sonraki kontrolümde kaybettiğimizi öğrenmiştik. Kürtajdan sonra bebeğin neden kalbi durduğunu öğrenmek için test yaptırdık trizomi 15 çıkmıştı. Sonrasında eşim ve ben bütün genetik testlerimizi yaptırdık herhangi bir sorun yoktu şimdi olan gebeliğim planlıydı aylar öncesinden tüm kontrollerimi tahlillerimi yaptırdım takviyelerimi gene kalmadan kullanmaya başladım vs vs ama tekrar bu kayıp olunca çok çöktüm mental olarak. Dilerim kimse yaşamamış olsun ama benim gibi üst üste bu şekilde kayıp yaşayan var mı ? Belki yıllardır evlat sahibi olmak için çabalayan insanlar varken bunu söylemek haddim değil ama tekrar bir kayıp yaşamaktan korkuyorum 🥹 Tekrar deneme cesaretim yok 🥹 pozitif hikayelerinize talibim 🥹 Bebek bekleyen tüm anneler sağlıkla kucağına alsın, benim gibi isteyenlerin de kucağı boş kalmasın inşallah ♥️ Şimdiden teşekkür ederim vakit ayıran herkese 🌺