meri1 ben almadım dışarı da da WC’ye götürdüm.. Ben hamile olduğum için doğumda zorlanmamak için biraz erken başlamaya karar verdik 23 aylık kızım iyi ki de verdim diyorum🙈 çabuk adapte oldu.. her çocuğun gelişimi farklıdır🙏🏻asla kolay diyemem gerçekten zor bir süreç kesin karar verip başlamak gerekiyor.. ve tavsiyem başlayınca hemen vazgeçmeyin sabredin🙏🏻sonu güzel oluyor çok şükür ki🙏🏻🙏🏻