Merhabalar , benim 2. Hamilelegim 22+5 haftaligim . Benim gibi dil uyuşması yaşayan var mı nedir sebebi neden oluyor bilgi almak isterim çok rahatsız ediyor beni. Yarın kontrolum var doktoruma belirteceğim, Nasıl geçer sebebi nedir çok merak ediyorum dudakalrim kuruyor dilim uyuşuyor.