Ben gücüm yettigince bir seyler yaptim sadece misafir gelip yesin diye degil zaten erken dogum olma ihtimali var belki misafir bile agirlayamam ama dogum sonrasi istah cok acik oluyor hayirlisiyla eve geldigimizde bebek hele huysuzsa mutfakta bir seyler yapacak vakit olmaz diye tecrubeli oldugumdan bir seyler yaptım ama baska ne yapabilirim fikir almak istedim icli kofte vs yapamam cünkü ona kabiliyetim yok bunlari yaptim yeterli mi sunu da yap diyeceginiz bir sey var mi ? Biraz riskli bir hamilelik geciriyorum kafami dagitmak icin firsat buldukca bir seyler yapmaya verdim kendimi yoksa kafamda kuruyorum moralim bozuluyor aslinda psikolojik olarak bunlari yapacak görecek durumda degilim yeter ki cocugum iyi olsun onun derdindeyim sirf kafami dagitmak icin yapiyorum su an 31+5 im
Tahinli kurabiye
Kakaolu kurabiye
Cörekotlu kurabiye
Elmali kurabiye
Dereotlu pogaca
Peynirli börek
Patatesli börek
Visneli turta
Pizza
Mozaik pasta
Pasta kremasi
Mercimek köftesi
Sarma
Kiymadan köfte
Karniyarik
Haslanmis nohut
Haslanmis fasulye
Nohut köftesi
Biber dolması
Fikir istiyorum hem bir seyler yaparken kafami dagitmis oluyorum oyalaniyorum