H4assask ben bunları koyacağım kayınvalidem de havlu terlik almış lohusa terliği diyim onuda koydum kalsın belki giyerim diye . Ebelere fazla bakmayın herkesin doğumu farklı olur önlem amaçlı koymayı ihmal etmeyin göğüs kalkan - kapak , pişik kremi , depend ben göğüs pompası da koydum evet hastanede var ama benimki de yanımda olsun