Vodah yorumlarını da okudum 2 haftadır kaşıntı belasıyla uğraşıyorum, avil ve dekont ilk kez serumla verdiklerinde bebeğim neredeyse 1 gün hıçkırık dışında hiç hareket etmedi, kaşıntım geçmediği için tekrar gittiğimde tablet avil verdi doktor. Kullanma konusunda çok tereddüt ettim ama sorun yaşamadım, kaşıntılarımı aldı şükür düzenli kullanıyorum hala