SBera odaları iki kişilik, refakatçı erkek kabul etmiyorlar (eşiniz dahil ) , eğer ki oda müsaitse belki tek kalmayı rica edebilirsiniz . Doğum yapan bir arkadaş vardı acilden giriş yapmıştı memnun kalmıştı. Ebeler ilgileniyor doğum için doktor nöbetçi kim varsa o gelip belki sonrasında müdahale ediyordur . Ama bebek için küvez vs yok diye biliyorum doğumdan sonra ihtiyaç durumunda. Yine tabi hastane ile görüşebilirsiniz.