Kızlar 18.haftaya girdim. Öyle aman aman çok yemiyorum normal ve güzel besleniyorum ama birsey yiyince az ve hafif de yesem dünyayı yemiş gibi oluyorum. Midem taş gibi oluyor gaz vs de yok öyle maden suyu da içiyorum ama neden olur karnım çıkmaya başlıyor ondan dolayı baskı mı var midem küçüldü gibi hissediyorum. Birsey yediğimde hemen çok yemiş gibi hissediyorum normal mi acaba?