_ozlmm BebekHrcn Doktorunuz normal dediyse normaldir☺️ her bebeğin gelişimi kilosu farklı bence kıyas yapmayın boşverin birinin fazla çıkar bu sefer kafanıza takarsınız neden benim bebeğimin kilosu düşük diye 🌸