Deletedmom344 bende şimdiden ikinci gebeliği allah nasip ederse nasıl atlatırım yine ayni şey mi olur korkusu yaşıyorum. Çevreden üç düşük yada kürtaj olmada genetiğe bırakmadıklarını soylediler. Hangi bölümden randevu alınıyor hic bilmiyorum biraz daha açıklar mısınız rica etsem. Allah kimseye bu duyguyu yasatmasin bizlere de tekrardan hayırla ve sağlıkla nasip etsin inşallah 😔