Kızlar bugün kontrole gittim kese oluşmuş kalp atışı için 2 hafta sonra gel dedi inşallah bi sıkıntı yoktur bide yeşil akintim var bugün idrar verdim yaklaşık 10 tüpte kan verdim bütün kan tahlillerine batırdı doktorum sonuçlar için 10 gün sonra gel dedi ben şimdi idrar tahliline e nabizdan baktim normal acaba neden yeşil akıntı oluyor