Arkadaşlar 2 buçuk yaş çocuğu olup akıcı konuşmayan var mı? Ben mi abartıyorum bilmiyorum. Tuvalet eğitimi vermek istiyorum ama demiyor tuvaletinin geldiğini ne dediğini anlıyorum ama akıcı değil 1den 10a kadar saymayı öğrettim sayıyor ama adın ne dediğimde beni tekrar ediyor adını demiyor. Renkleri vs bişey öğretmeye çalışsam bu ne renk dediğimde tekrar ediyor renkleri demiyor çok da kitap okudum ama bilmiyorum kafası mı almıyor yoksa erken mi, önerisi olanlar da yardımcı olursa sevinirim kafaya takıyorum biraz elimden geldiğince ilgilenmeye çalışıyorum da 24 günlük bebeğim var ne kadar ilgilensem yetmiyor, kendimi suçlamaya başladım. Bende mi sorun var yoksa çocuğum normal mi?