Kızlar selamlar regl günüme 10 gün varken idarar testi yaptım çift çizgi çıktı. Biri silik ama belli oluyor. Bende aradan iki gün geçtikten sonra kan tahlili yapmak istedim. Ve yaptım beta <1,20 çıktı. Bu durumu yaşayan var mı?
(Şimdi bu kadar erken neden yaptın diyenler olacak bi kürtaj geçirdim. Erkenden önlem almak istiyorum belirtilerim de belirgin olduğu için acele davranmak zorunda kaldım).