Kkslmrve Arkadaşlar merhaba 38+2 deyim 3 cm açılma ve nst de sancılarım çıktı ve yarın sabah gel dedi yatış verdi ben hafif sancılar hissediyorum böyle bir durum yaşayan var mı
Mommelike Kkslmrve 3 4 tem sonra açılmalar hızlı ilerliyor mecbur yatış oluyor canım allahtan haftan büyük ne güzel sağlıkla kolaylıkla gelsin inşallah 😍
susaMom_ Kkslmrve Bende sancıyla açılma bekliyorum şuan 🥹 hafif sancılar değil şuan ki benimki gelince sahiden bir süre nefesim donuyor ama o kadar dayanilmayacak gibi değil sancım hiç çıkmadı şuana kadar
Melekleriminanesiyim2 Bende dün acile gittim sancı ile ama nts de çıkmadı açılmadan hiç yok dedi 37+4
susaMom_ Melekleriminanesiyim2 Çatı muayenesinde 1-2 cmlik bir açılma varmış bende dün gittim bugün tekrardan kontrol yapicak sancım yoktu o sırada şimdi sancım var ama açılma oldu mu bilmiyorum
Enesinn_annesiii Kkslmrve Bence bugün bol bol çömelip kalkma hereketi merdiven inip çıkma hareketi feln yap açılman çok iyi yarına kadar biraz daha ilerler yarın da suni sancıyla baslatırlar doğumu büyük ihtimal
_ruhurevan_ Kkslmrve Rabbim kolaylık versin inşaAllah sağlıkla sıhhatle kucağınıza almayı nasip etsin ne yaptınız nasılsınız 🥰
Melekleriminanesiyim2 susaMom_ ahhh güle güle büyüt bebisini maşallah darısı benim gibi bekleyenlere insallah
Melekleriminanesiyim2 susaMom_ bende doğurdum bir normal dogumum var ama bu sezaryan oldu ben yokum bakımda yatıyorum benim içinde dua edin
susaMom_ Melekleriminanesiyim2 Allah yardımcın olsun canım benim bebegimi de yoğun bakıma aldılar küvezde duruyor Allahım tüm hastalara şifa versin inşallah