busra2021emir Yarın detaylı ultrason randevum var.Diyabetli olup detayliya girenler yazabilir mi.Bebisleriniz nasıl bi sıkıntı çıktı mı.cok stresliyim dua edin inşallah sağlıklı hayirli haberler alayim.Korkuyorum insallah güzel sonuclanir
M38-48 Merhaba ben de diabetliyim bugün detaylı ultrasona girdim çok şükür çok iyi çıktı 🙏🏻 ben de endişeliydim şükürler olsun endişem boşa çıktı 😊 inşallah siz ve tüm annelerimiz çok iyi sonuçlarla çıkarsınız😇 stres yapmayın 😉