Sznbb ben araştırma hastanesine gidiyorum acaba ondan mı böyle negatif alıyorum bilmiyorum doktora da gitmek istemiyorum 3 ay böyle evde tamamlamak istiyorum sonra içim içimi yiyo noldu acaba diye 3 ayi atlatsaydık bi hayırlısıyla suan benim 8+4 olmasi lazım