Canan2625 15+2 haftalık hamileyim 2 gündür akıntım oluyor normalde çok nadir akıntım oluyordu beyaz kokusuz ve akışkan sümük gibi falan değil su gibi sanki tam anlamadım iç çamaşırımda ıslaklık hissediyorum ve canım sıkılıyor. Bu duruma normal mi sizce?
Canan2625 Canan2625 niye kimse cevap vermiyor anlamıyorum hiç mi başına gelen olmadı doktoruma gitmeme daha 1 hafta var soramıyorum da
Eso3 Doktora git canım böyle durumlarda. Ben kızım da farketmedim meğer az az su gelmiş ve gittiğimde susuz kalmıştı ertesi gün doğuma girdim ve Corona olmuştum 9. Günümdü.. senin ki böyledir diye demiyorum sadece önlem amaçlı görün
Eso3 Canan2625 sizin ki benim durumum gibidir demiyorum tabi ki Allah korusun ben böyle bişey yaşadım tedbir almak iyidir böyle bir durumda ben olsam giderim doktora demek istiyorum
Canan2625 gayesblog sizde ee oldu mı acaba ilk gebeliğin bilmiyorum hiç üstteki mesajı görünce sahada korktum inş dediğiniz gibi normaldir
gayesblog Canan2625 hamileliğimin ilk başından beri devam ediyor. Dilerseniz sağlık ocağından idrar kültürü verebilirsiniz enfeksiyon olup olmadığını kontrol edersiniz. Ya da kadın hastalıkları. Ben bir problem yaşamadım. Gebeliğe bağlı olabiliyor
Canan2625 gayesblog idrar testi verdim 2 hafta önce falan idrar enfeksiyonu yok sizde de mi su tarzı geliyor
gayesblog Canan2625 bazen su gibi bazen beyaz bazen şeffaf değişiyor. Kendinizi çok dinlerseniz stres olursunuz biraz akışına bırakın
Canan2625 gayesblog haklısınız ya valla ilk gebelik ne zormuş bi tecrübe vs yok o yüzden insan evham oluyor Allahtwn burası varki sorabiliyoruz
kardelen54 O haftalarda bende de çok oldu halen var ama az az oluyor Dr normal dedi idrar yolu enfeksiyonu çıkıyor bende