Aymirac canım bende 28 haftalığim 1 haftadır sürekli karnımda sertleşme oluyordu ve bebek toplaniyordu telelfon ile doktorla görüştüm direk doktora gitmem gerektiğini erken doğum belirtisi olabileceğini söyledi gittim direk hastaneye nst girdim sancı çıkmadı rahim ağzı da kapalıydi doktor sıkıntı olmadığını bebek büyüdüğü için de olabileceğini söyledi eğer devam ederse sizde bir gözükun doktora