Lavin-atlas Merhaba kızlarım, 6 haftalık gebelikte hematom çıktı. Biraz korkuyorum, çok riskli bir durum mu?
Zeynep299 Lavin-atlas hematom biraz tehlikeli çünkü kanama ola biliyor 2 dəfə kanama yaşamış biri olarak düşük tehlikesi var canım onun için biraz dikkatli olmalısın çok ayakta durma yat
Miniss24 Bende 7+1 de yaşadım hem kese içinde hem dışında 2 ay boyunca fitil kullandım ve yattım . Cok şükür atlattım kanama alanım kalmadı bebeğim bugün 18+0 haftalık oldu🥹 Dilerim sizde aynı şekilde atlatın bol bol yatın ve moralinizi yüksek tutacak şeylerle ilgilenin 🙃
Lavin-atlas Miniss24 fitil ne canım? Allah sağlıcakla kucağına almayı nasip etsin🫶🏻 Bana öyle şeyler söylemedi doktor, iğne olman gerek söyledi amma çok soğukkanlı olduğu için doktorum ben de korku var
Miniss24 Lavin-atlas Hiç korkmayın kendinizi yormayın bol bol da dinlenin 😊 ilk başlarda neredeyse çoğu gebe bu tarz kanamalar yaşıyormuş bende çok araştırmıştım o zamanlar 🙏🏼 Size de bu dönemi sağlıkla atlatmak nasip olsun bebişinizi sağlıkla alın kucağınıza inşallah vakti gelince 🩷
Lavin-atlas Miniss24 inşaAllah çok teşekkür ederim. Sağlıklı bir şekilde atlatırım umarım, yeter ki, bebeğim iyi ve sağlıklı olsun🫶🏻❤️