Buse344161 ben de spinal oldum. çok korkuyodum 15saat normal dopumu denedikten sonra koşa koşa gittim sezeryana😄 ya uyuşmazsam kesildiği anda hissedersem diye düşünüyodum hep bunlar bizim uydurduğumz senaryolar 🤭 hiçbişey hissetmiyosunuz. Sakinleştirici isteyebilirisnz yapıyolar. Belden iğne yapmadan önce de uyuşturuyolar sonra anesteziyi yapıyolar hiç hissetmiyosunz. Maksimum yarım saate çıkıyosunuz. Odaya alındıktan 1-1.5 saat sonra falan ayaklarımı hissetmeye başladım ben. Yanınıza mutlaka çörek otu/ çörek otu yağı, kuru incir, kayısı hoşafı alın bunlar çok güzel gaz çıkarttırıyo. Bi müddet sıvı beslendiğinz için kavanoza çorba koyabilirsiniz. Cezve şeklindeki kahve mskinesinde ısıtıp yedirdi bana annem çok iyi geliyo. Bol bol yürümeniz lazım. Sezeryan yatmayı sevmiyo. İki saatte bir mutlaka koridorda turlayın. Gazı da yürüyerek atabiliyosunz. Hiç korkmayın. Bende panik atak, anksiyete var. Ben yapabildiysem herkes yapar. Sağlıkla gelsin inşallah 🌸