Merhaba kızlar bat 23 adet olmam gerekiyordu olmadım hâlâ da gelen giden yok sadece bu gün akıntım vardı az bı şey içerisinde kılcal kan gibi çok az vardı test yaptım negatif 22 haziran da kan vermiştim sonuç 2.0 çıkmıştı ne yapayım kadın dogumamı gideyim yoksa tekrardan kan mı vereyim ilk defa gecikmem oluyor normalde hiç gecikmem olmaz