zelis63 Kızlar her gitmemde tersti bugün yine gittim 35+2 hala dönmemiş ilk doğumun normaldi çok korkuyorum sezeryandan böyle olup dönen var mi ?
bebeimgeliyo Bazı manevralar yaptırıp bebeği döndürüyorlarmış tecrübeli bir hekim yada ebe mi bulsanız yada makat doğum yaptıracak bir doktor
zelis63 bebeimgeliyo 38. Haftada döndürmeye çalışacaklar zaten ebem var bugün konuştuk ama dedi tekrar terste dönebilir o ihtimalide söyledi sezeryanda bir ihtimal bir hareket gösterdi onu hergün yapacagım