Kızlar 35 haftam bitmek üzere üç gündür ne yesem çıkıyo nerdeyse artık halım kalmadı ilk gün karın agrında vardı ishal de vardı ama bı kere oldu gectı benı bulantı kusma halszlık mahfedıyo acıle gittim ıkı kere serum taktılar ertesı gün yıne aynıydımbu haftalarda normlmı basına gelen varmı