Tugbakomur Hanımlar merhaba serklajlı hamilelik geçiriyorum. 23. Haftamdayım iki gündür çok fena şekilde bel ağrılarım arttı dinlenmeme rağmen geçmiyo kafayı yiycem artık ayakta duramıyorum. Sizde de böyle ağrılar oldumu normal mi
Zeynepikrayaman Aynı dert bendede var ne rahat uyanıyorum ne rahat uyuyorum ne rahat yurumek hıc bısı yarım saatte bır uzanma ihtiyacı duyuyorum 25 haftaya giricez yarın ama kontrolum haftaya neden olur anlamıs degilim sureklı magnezyum da ıcmek istemiyorum