Senmsii Kızlar karnınız düştükten ne kadar süre sonra doğumunuz gerçekleşti ? Ben şuan 35 haftalık oldum 33 haftanın sonunda göbegim düşmeye başlamıştı. Herkes göbeğin düştüyse erken gelir 37 38 gibi diyorlar doğru mu ?
012908- Senmsii ben şuan 34+4 haftaligim göbegim düştü.Ama ilk bebegimde düştükten sonra yani 38+5 te dogurdum olabilir insandan insana degisir ikinci bebek daha erken gelir diyorlar bakalim
turkan403 Senmsii banada demişlerdi ama alakası yok bence 37haftada doğum oldu benm suyu azdi o yüzden