Ofelya_1 37+5 bugün ilk defa alttan muayene oldum bir cm açılma vardı iki defa nst oldum ikisinde de üç defa elli altmışlari gördü sancı değeri doğum yakın mi dersiniz
Dlar Hayırlısı olsun canm sancılar varsa açılma olması normalmiş canm daha sancın arttıkça açılmada olcak hafî inşallah hayırlısı olsun hakkında bir avazda dilerim
Ofelya_1 Dlar amin allah razı olsun. Sancı değeri 64e kadar çıkıyordu ben taburcu istedim eve geldim bakalım ne kadar sürecek böyle