sevalciftci 39+5 tim bigun yarın gitcektik kontrole aniden suyum geldi bugün patladı hastaneye gidiyorux şuan nolur dua edin ilk doğummhm korkumda var
mystery00 sevalciftci benimde evde bi anda suyum geldi hemen hastaneye gitmiştikk şimdi 46 günlük olduk bile doğum ağrısını bile unuttum ne çabuk geçmiş gitmiş diyorum sonrasına odaklanın hiç korkmayın allah öyle bi sabır veriyo ki emin olun sağlıkla kavuşursunuz inşallah 🫶🏻
Satisati sevalciftci bende 39+5 de bir ay önce ilk doğumumu yaptım hiç korkma sen sadece knedine güven Allah’a inan Alllah bir avazda kurtarsın inşallah
yasemnkts Canım ne güzel müdahalesiz başlamış doğumun öyle düşün sağ Salim kolaylıkla al kucağına inşallah
Alparslanmom__ sevalciftci sağlıkla hayırlısıyla kucağıniza alırsnz insllah bebeğinizi pozitif doğumlarninz olsun inşallah 🙏🌸