Gokturkmom_ 14.haftamdayım 2 gündür aynı şeyi yaşıyorum başka bu durumu yaşayan var mı normal mi acaba ?
Sariilayda16 Gokturkmom_ hamilelikte normal olarak karşılanıyor canım 32+6 olduk hergun olmasana iki günde bir mutlaka sık sık bende yaşıyorum aynı sorunu ama yünede doktorunuza kontrole gidince söyleyin
rahime_ali-26 Gokturkmom_ şuan sanki çok erken ben şuan 38.haftamdayım nefes bile alamıyorum kalbim sıkışıyor resmen baskı var bebişden dolayı
Gokturkmom_ Sariilayda16 rahime_ali-26 Ya izmirde yaşıyorum çok sıcak burası bilmiyorum iki sefer üst üste olunca bi garip geldi böyle ne batma gibi ne sıkışma gibi ne de çarpıntı gibi çok farklı anlatamıyorum tam olarak oturunca geçiyor çarşamba doktor kontrolüm var mutlaka soracağım
Mommelike rahime_ali-26 benimde böyle korkmuştum 39dayım normal se rahatladım şuan çok çarşamba randevum var dayanamıyorum söylicem😔
rahime_ali-26 Mommelike yok çok normal burnunuzdan nefes alın karına biriktirip ağız yolu ile nefesi verin rahatlatıyor biraz içerde yer kalmadı o yüzden 🥹😅