sevinc99 Genital bölgemin üst kısmı şişmiş, 24 haftalık hamileyim. YÜRÜRken acıyor. Kızartı felan yok. Sanki tontişleşmiş, çok tedirginim. Kiminse başına geldi mi?
sevinc99 Yeniyeniden ağrı olması normal mi, yürürken felan, ilk hamilelik, her şeyi büyütmüş olabilirim😂
Ferman21 Bende de olmustu bi sorun olmadi rahim buyudugu icin oluyor ve rahatsiz ediyor ise kadin doguma gozuk soru isareti kalmasin canim
Ferman21 sevinc99 rica ederim 😊 bende ilk hamileligimde cok tedirgindim amaa yinede icinde suphe kalmasin saglik ocagina gidip aile hekiminden de destek alabilirsin 😊