Post açmıştım uyuzla ilgili acil doktoru teşhis koymuştu bugün cildiyeye gittim uyuzla alakası yok tamamen alerji olmuşsun dedi zaten alerjik bir cildim var bunu acilde ki doktora belirtmeme rağmen uyuz dedi ve boş boşuna uyuz için ilaç kullanmış oldum her şeyi yıka yıka o kadar yorulup bunaldım ki psikolşkmen yıprattı beni doğumda bebegime bulaşır korkusu hele. 37. Haftayım doğum olursa alerji için ilaçları kullanamazsam cildim düzelmezse diye kendimi yiyorum adeta lütfen geçmesi için dua edermisiniz