Selam canım anneler,
30lu Haftadan sonra bebek hareketleri azalacak ufaktan yeri kalmadığı için filan diye okudum. Ki hatta azalıyor gibi de oldu. Ama 1 haftadır inanılmaz çok hareket ediyor. Yani 20li haftalarımdan bile çok. Eskiden gündüz uyur sadece gece hareket ederdi şimdi duru durağı yok neredeyse. Hani tekme hissetmiyorum pek tekmelemek gibi değil sanki sürekli dönüyor gibi. Ama pozisyonu da hiç değişmemiş. Aynı pozisyonda nasıl bu kadar hareket hissedebilirim anlayamıyorum. Hareket ediyor diye şımarıklık yapmak için açmadım tabi bu postu sorum şu?
1) Büyümüş olmasına rağmen sürekli dönme çabasında olması rahatsız olduğundan mı kaynaklanıyor? Şu an baş aşağı doğum pozisyonundayız 2 aydır filan bu değişebilir mi?
2)Bebeğin doğuma yakın hareketleri azalır diyorlar. Bizimkinin arttı. Doğmayacak mı acaba 😂 en büyük korkum 42. Haftaları görmek çünkü hava çok sıcak ve böbreğimde büyüme başlamış böbrek ağrısı çekmeye de başladım. Yani 37-38 dedi mi doğsun diye gözüne bakıyorum. Kanala inerse böbrek ağrın azalır dedi doktorum ama benim kız horon tepiyor içerde. Böyle yani sorum bunlar. Özetle
Pozisyon değiştirme ihtimali nedir?
Acaba çok hareket etmesi geç doğum için belirti olabilir mi?