FKRKS29 ben baya zıbın aldım hem kollu hem kolsuz doğum Eylül sonu Ekim başı gibi olucak Allah nasip ederse onun dışında tulum aldım kaç tane alt üst takım aldım kaç tane eldiven şapka hastane çıkışı bir tane aldım 6li set başka setlerde aldım içinde tulum zıbın elidven şapka vs şeyler var ben baya kıyafet aldım gözüme ne kdr güzel kıyafet geldiyse aldım hiçbir şeyde hevesim kalsın istemedim çorap tek kaldı 5 10 tane de çorap alacam büyük eksikler de daha duruyo 😂