Betusyl Arkadaşlar 36+3 olduk kız bebekleriniz kaç haftalıkken geldi ? ( Sezeryan tarihi verilen anneler hariç ) Devlette doğum yapıcağım için sezeryan tarihi vermiyorlar zaten
Senmsii kahvesever__ Birşey merak ettim göbeğiniz hamilelikte düşmüş muydu birde düştüyse kaçıncı haftada düşmüştü 🙏
eylulye 38+0 da dünyaya geldi kızım bundan 12 gün önce. gece suyum geldi göbeğim henüz düşmemişti bebek kanala da girmemişti 8 saatlik bekleyişin ardından sezaryene alındım
babygst Betusyl sağolun cümlemizin inşallah şimdi kardeşine hamileyim sezeryan olduğu için bunu erken alacakmış
simge201 Betusyl gün içinde hafif hafif sancım oldu. Doğumun başladığını anlamadım bile. Gece 12. Gibi sancılar sıkılaştı. Suyun geldi. Direk zaten doğuma aldılar 3 gibi doğmuştu. Çok şükür kuveze girmedi 2.800 doğmuştu