Sariilayda16 Bsraszqn kız gibi geldi bana valla yanılmadım bak bu güne kadar tahmınlerde 😂 bu sefer yanılırsam hshshshssh
Elfnrk Cinsiyet tahmininde bulunmadı mı doktor bence 12+3 için tahminde bulunmak için yeterli bir hafta 👍
Ayse_2807 Bsraszqn ben bugün kontrole gittim 13+5 bana doktorum yüzde doksan erkek dedi aynı böyleydi pozisyon sağlıkla gelsinler insallah
Bsraszqn Ayse_2807 amin inşallah hepimizin bebeği sağlıkla gelsin doktor nuba bakarak kıza benziyor yüksek ihtimal kız dedi 🫣
Ayse_2807 Bsraszqn cinsiyet farketmiyor tabiki sağlıklı olsunlar da ilk oğlum var ikinciside erkek rabbim tüm dileyen herkese nasip etsin bu güzel duyguyu