bebegimd7 Geçen post açmıştım karnim buyuyor adet olduğu halde hamile olan var mı diye. 10 gün içinde karnım baya büyüdü az önce baktım yine büyüme var gibi neden olabilir ki
buse76 bebegimd7 gazdır yani ilk 3 ayda göbek çıkmaz ki hamile olup olmadığınızı bilmiyorsunuz en azından test yapın
bebegimd7 buse76 test yaptim negatif hamile degilim ama karnım buyuyor bir kişi çölyak hastalığı demiş korktum birden olurmu ki
Freefam bebegimd7 hamile degilseniz ve karniniz cok buyuyorsa allah korusun colyak olabilir bi doktora gorunun
turkan403 bebegimd7 aa benmde iki gün önce öyleydi hata herkes gebe misn demişti bence şişkinlik sezeryan doğum yaptıysanız o göbek yemeklerden snra zipliyo🥲
bebegimd7 turkan403 evet sezaryen oldum ama karnım tamamen gitmişti dümdüz olmuştu yemek sonrası da olmazdı ama şuan koca göbeğim var şişkinliğimde var. Birisi çölyak olabilir demiş korktum acaba birden olurmu ki
turkan403 bebegimd7 blmyom ki benm sabaha kadar dümdüz oluyo ama bulgur sarmısak simit bunları yiyince 5aylk karinm oluyo 🥲
turkan403 bebegimd7 😁kız normal değil bunlar bu sene ezcanede kızda herkes hamile mi ne ne kadar gebelik testi saatik demişti,🤦🏼♀️🤣
Berivan_sr bebegimd7 hamile kalmadan önce benimde öyle oluyordu yemekten sonra da bazen oluyordu zamanla geçti