Bir buçuk aylık bebeğim var emziriyorum bugün aniden tansiyonum düştü mide bulantısı ve halsizlik başladı maalesef evde de tekim bebeğim için idare etmeye çalışıyorum. Bir tane parol içtim ama mide bulantısından yemek yiyemiyorum su an☹️ hastaneye de gidemem küçücük bebekle öneriniz var mı