sevalciftci Yürüyünce kalçam çok ağrıyı bide bugün alt karinda sürekli ağrım var acaba doğum mu olucak yarın kontrolüm var 38+5 te gittimde hiç acilmam bile yoktu
cannkmrc sevalciftci o baskı yaptığı içindir canım belin altindan acı bir sıcaklık geliyor böyle son 1 hafta da ara ara yokluyor yalancı sancı olabilir
1prensesannesi__ sevalciftci kalça agrisi 30. Haftadan beridir bende de var 33 haftaligiz henüz ama alt karin agrisi zatem dogum belirtisi 2 agri arasindaki zamana bak duzenli ve sık olmalı dogum zamani gelmis zaten asko dogum sancisi olabilir 😃
Sena9600 sevalciftci 39+4 bende aynı durumdayım regl ağrısı gibi karın ağrısı bende merak ediyorum acaba doğum başlama belirtisi mi diye
Sena9600 sevalciftci aynen öyle her ağrı başladığında doğumda başladı mı başlıycak mı derken yoruldum artık ama bugün ilk defa bu kadar aktif bi karın ağrım var hadi hayırlısı
Sena9600 sevalciftci yaa darısı başıma inşallah 🥲 hayırlı sağlıklı bi şekilde kolay doğumun olur inşallah