Aynurozturkkk gonulmusic Canım bende 15+4 arada sadece kelebek kıpırtısı gibi hissediyorum karnımda ama kalp atışı hissedilmezdir bence , daha yeni yeni hareketleri hissediliyor çünkü
iremmgk555 gonulmusic kalp atışı mı ney bilmiyorum ilk bebisim anlayamıyorum ama bazen dalgalanma gibi hareketler hissediyorum o mu acaba🥹
Freefam gonulmusic kendi deriniz var kat kat sonra bebegin amniyon sivisi var bebegin kendi derisi gogus kafesi falan siz taa icerdeki kalbin sesini hissediyorsunuz oyle mi
gonulmusic Ben 8. Haftadan 14. Haftaya kadar hep hissediyordum ama şu son 2 haftadır hissetmiyorum 😢😢 cuma günü kontrolüm var. 15 günde bir kontrole gidiyorum ama bu 15 gün geçmek bilmiyor
UmayAsya gonulmusic 8.haftada hissetmen mümkün değil organlar zaten 10.haftada tamamlanıyor hissettigin şey bağırsak hareketlerin
gonulmusic Happy kidsde takılacam bundan sonra oradakilerin hepsi anne olmasına rağmen daha hızlı ve cok cevap veren var.
gonulmusic Aynurozturkkk yok ben hissediyorum ya. 4 hamilelik geçirdim 4 ünde de hep hissettim. Hatta bu hamileliğim de 7. Haftaya kadar duyulmadı gece elimi koydum hissettim sabah tekrar hastaneye gittim şimdi atıyor dedim evet atıyor demişti doktor. Hissediyorum yani
Aynurozturkkk gonulmusic Aa hiç duymadım açıkçası benim zaten ilk gebeliğim ama kalp atışı hissedildiğini bilmiyodum
Asmklc gonulmusic hayir canim o kendi nabzindir 19 hafta oldum hala hissetmiyorum öyle bir sey bence imkansiz
gonulmusic Asmklc niye imkansız olsun zaten her elimi koyduğum da hissetmiyorum kalbi göbek deliğime yakın olduğu zamanlar hissediyorum.
Sevilsumeyye Kendi kalp atisini hissediyosun bence boyle biseyi ilk kez duyuyorum harrketleri de olabilir bebegin