Happy Mom Forum
Yükleniyor...
Bu site en iyi JavaScript etkinleştirilmiş modern bir tarayıcıda görüntülenir.
Bu sitenin tam sürümünü yüklemeye çalışırken bir şeyler ters gitti. Hatayı düzeltmek için bu sayfayı yenilemeyi deneyin.
Crp yüksek mi
Efeeem
37+3 haftalık hamileyim dün tahlillerde crp 14.67 çıktı sizce yüksek mı
Bbsra
Efeeem
evet canım biraz yüksek
Duyguynrky
Efeeem
yüksek canım enfeksiyonun var
Efeeem
Bbsra
bebeğe zararı olur mu acaba enfeksiyon görürsem sezeryanla alırım demişti
Bbsra
Efeeem
canımm çok çok yüksek değil bununla alırlar mı bilemedim ama içini ferah tut