Ada44 Selam annişler şimdi kontrolden çıktık 29+2 haftalığız 1400 olmuşuz geçtiğimiz 10 gün 1.156 gr suan ki kilosu normal dedi dr sizce masıl
Yellowwolf Ada44 Aaa bende 29+2 haftalık gebeyim aynı dönemde doğacak bebeklerimiz..😍 Bence normal 10 günde 200 gr alması keza doktor da öyle demiş..
Ada44 Bana kalsa 15 Ağustos gibi aldırırm zaten 2. Sezeryan çünkü ama sanırım doktor 38+6 yani 25 ağustosu bekleyecek gibi sende sağlıkla doğurursun inşallah
Yellowwolf Ada44 Amin inşallah, benim ilk gebeliğim, bakacağım duruma göre doğum şekline.. Karnımda şimdi bile gerginlik, ağrı var ne olduğunu da bilmiyorum, hareketleri daha sert hissediyorum falan..
Ada44 Bu haftalar da artık normal baskı yaptığı için kontrollarımı ihmal etme ben sezeryan olsun istemiyorum 6 yıl gectı aradan ama dr ısrarla sezeryan istyr yine
Yellowwolf Ada44 Arada zaman farkın varmış, bence başka doktora görün 35-36 haftadan sonra ki çatı muayenesinde belki normal yapabilirsin der..