Kızlar son adet tarihim 11 Mayıs adetimin ilk günü betam 144 tü bugün uygulamaya göre 6+2 yim devlete gittim zaten çok ilgilenmiyorlar 5 haftalık dedi bir sıkıntı yok dedi ultrason kağıdını paylaşcam sizce kese boyutu filan nasıl nerde yazıyor onuda pek anlayamadım düşüklerim olduğu için korktum tam adet tarihiyle uyumlu olmamasına