Kızlar adete göre 29 haftalığım . Fakat geç döllenme olduğu için 28 hafta olarak ilerliyorduk . Ama en son gittiğim doktor 29 haftalık dedi. Neyse benim ilk doğum sezeryan benim gibi hafta da olanlar sezeryan olacak olanlar tahmini doğum tarihi ne zaman doktorunuz bir şey dedi mi?