Baya büyümüş dönmesi biraz zor canım dönecek alanı kalmamış çünkü bir yakınım 39 da 3 kere döndü ama şöyle normalde ilk gebelik 36 haftada yerleşiyor kanala şimdi dönse bile kanala girmemiş oluyor yakınım dediğim kişi döndükten sonra normal doğum denedi ama açıklığı 10 cm olmasına rağmen bebeğin başı inmedi baya da bekledi sezaryen oldu bazen hayırlısı demek daha olması gerekenmiş gibi sanki