Nur3838 Kızlar sabah kıpkırmızı şiddetli kanama oldu acile gittim kalp atışı var çok şükür ama kese aşağı inmiş dedi doktor düşükmü yapıyorum 😔😔😔😔😔 tekrarlayan düşüklerim var ..
Guzelanne56 Nur3838 ilaç iğne vermedi mi yada yatış yapmadı mı kendı doktorunuzu arayın suan hastane de olmasa bıle yatış yaptırtabılır
Hhh03 Nur3838 Rabbim korktuklarınızdan korusun sağlıkla kucağnıza alın inşallah kaç düşüğünüzdemi oldu doktor bişey önermedimi genetik test flan yaptırdınızmı
Nur3838 Guzelanne56 Progestan iğne kullanıyprum 3 günde 1 olack şekilde ayriywten kan sulandırırcı ve düşük önleyicide kullanıyorum gebeliğin başımdan beri
Ranip-pinar Nur3838 yapı olarak da aşağıda taşıyor olabilirsin canım. Benim hiç yukarı çıkmadı hep aşağıda. 33. Haftadayım. Benimde 10. Haftada çok şiddetli kanamam olmuştu progestan ve evde dinlenene dinlene bu haftaya geldim
Nur3838 Ranip-pinar Ama benimki geçen hafta yukardaydı tam istediğim yerde diyordu doktor hatta 😔 bu gittiğimde alağı inmiş dedi çok korkuyorum açıkcası 😔😔
Serpogrtm Ayaklarinizin altina yastik koyun bebege kan gitsin ,nasibi varsa birşey olmaz inşallah,bol bol su için dinlenin
Nur3838 Hhh03 Evet canım yaptırdım 2 genimde pıhtılaşma var ve 2 düşüğüm var😔 onlarda hiç kalp atışı duymamıştım ama düşecekleri zaman kese aşağı doğru iniyordu bu seferde kese aşağı doğru inmiş dedi 😔 içimdeki acıyı anlatamam
Hhh03 Nur3838 Rabbim melekleriyle korusun iyi düşün iyi olsun canım inşallah korktuğun gibi olmasın 🤲🏻