findiktan11 gebelik zehirlenmesinin ilk kuralı protein kaçağı değil tansiyon diye biliyorum. Çünkü benim de aynı. İdrarımda protein çıktı ama tansiyonum 9-5 , 10-6 filan. Doktorum tansiyonunu takip et 13-8,14-9 olursa acil gel onun dışında streslenmene gerek yok dedi.