Nurbozdag08 Ay zaten 17 demişsin kusura bakma valla mallığıma gelmiş birde kaç haftalık diye sormuşsun. Bende olanlar geçti aksine o yüzden sordum acaba bundan sonra olabilir mi diye. Ama cildiyeye gitsen bile hamileyken ne verebilir bilemedim ki, üzme kendini doğumdan sonra geçer bence.